Verasmommm minik_koala_ve_annesi ben de hemen yapayım kafasındaydım ama mantıklı düşünüp davranmaya kendimi itiyorum :D
minik_koala_ve_annesi Serap26_ bende yikayip tekrar askiya astiktan sonra bir anlami kalmaz az zaman kala yapacagim
minik_koala_ve_annesi dezgi bende daha etiket vs duruyor yikayinca keserim😊 daha 20+4 deyiz sizlere gore cok erken. Benimki