Mehtapkz Benimennembirmelek aaa anladm cnm gecikmenin ilk gunu silik cikti ay insallh benmde ilerleten gunlerde koyulasr cnm
Benimennembirmelek Mehtapkz inşallah cnm inşallah rabbim gönlüne göre versin inşallah sanada hayırlı bi evlat nasıp etsin
Annesininkurabiyesi B-19sirin canım adetinin gecikmesinden 1 hafta sonra tekrar yap ben öyle yapmıştım
Gamzeeee16 Mehtapkz Çok silik ya bir kaç gün sonra yine test yap yada Emin olmak için kan ver canım bence
Gzdnr17 Mehtapkz 51di değerim 2 gün sonra gittim yükselmişti sonra 1 kere daha yaptırdım yine yükselmişti. Doktorum sonra değer 3bin olmadan gözükmez o yüzden görünmezse üzülme değerin 3bin olmasını bekleyeceğiz dedi. 🌺