HeyMommy Ravzaemine123 Yok yokkk kullanın mutlakaa. Bebek şu süreçte sizi sömürüyor bütün vitaminleri sizden alıyor ve siz sıfırlanıyorsunuz. Bunları da bu ilaçlarla kapatıyoruz takviye gibi düşünün. 🌸
Ravzaemine123 Yildiz028 onu içiyorum canım zaten ama limonla pek atam yok soda içiyorum çok iii geliyor
Ravzaemine123 Gulpoyraz sor canım insallah iii gelir bende geçenlerde ağlayarak uyandım birde çalışıyorum sürekli ayakta taşımıyor bacaklarim
Htce1 Ravzaemine123 Bende 7 aylığım 29. Haftam bugün gittim bu şikayetten bana da kalsiyum magnezyum verdi doktor yarın başlıcam
Ravzaemine123 Asafmavi i sallah hapı ii gelir kuzum Rabbım.bebislerimize sağa sağlık kavuşmayı nasip etsin sağlığımıza da kavuşalım insallah
yozgey Migren hastalarına da veriliyor magnezyum. Bana da verdi, limonlu benimkisi içimi zor değil. Şimdilik migrenim tutunca içiyorum ama rutine bağlamadı daha.
nmtock41 Ravzaemine123 suya atılan tablet magnorm kullandım 7 ay ama içemiyorum artık bulantı yapıyor bana sabah öğle akşam vermişti yetti yani 🫣
Asafmavi Kalsiyumu devamlı kullanıyor musunuz. Bana verdi dr ama bir iki gün kullandım onuda bıraktım şu suda eritilen şeyler aşırı rahatsız ediyor beni