Ravzaemine123 Kızlar bacaklarım çok ağrıyor du doktor um magnezyum verdi 7 aylik hamileyim kullanan varmi
Yildiz028 Ravzaemine123 birde gunde bitane soda tavsiye ederim. İcine limon skıp icin hem mideniz hem bunyeniz rahat eder
Ravzaemine123 Yildiz028 onu içiyorum canım zaten ama limonla pek atam yok soda içiyorum çok iii geliyor
Gulpoyraz Ravzaemine123 icemesemde mecburi kullanıyorum çünkü ayak parmaklarım l El parmaklarim kasilip kalıyor hapı mi varmış burda duydum haftaya Dr sorayım
Ravzaemine123 Gulpoyraz sor canım insallah iii gelir bende geçenlerde ağlayarak uyandım birde çalışıyorum sürekli ayakta taşımıyor bacaklarim
Asafmavi Bana da magnorm vermişti doktorum ama 1 bucuk aydır kullanmıyorum midemi mahvediyor suda eritilen şeyler eğer hapı varsa hapını isteyeceğim haftaya 32 haftalığız
Ravzaemine123 Asafmavi i sallah hapı ii gelir kuzum Rabbım.bebislerimize sağa sağlık kavuşmayı nasip etsin sağlığımıza da kavuşalım insallah
Princessmom Momandmom evet hapıda var bende suda eritenle uğrasmak zor gelyodu ve tadını begemmedm sordum hap verdi rahat ettm
Bayancorek Ravzaemine123 29 haftalık olacağız banada dün verdi doktorum, yeni kullanmaya başladım. Kramp vs. iyi geliyor.