Kızlar ya bişey sorcam.. ben 16 Mayıs’ta regl oldum normalde çok aşırı düzensiz 9 Haziran’da erken gebelik testi yaptım silikti 10 Haziran’da beta negatifti regl 4 gün gecikti sabah erken gebelik yaptım tekizgi görünce attım kenara çok incelemedim ama her ihtimale karşı bugün kan verdim yarın çıkacak sonuç.. ama testi detaylı inceledim biraz daha gölge gibi çizgi var foto çekmeye çalıştım fotoda görünmüyor ama eşime gösterdim görüyor musun diye evet dedi gölge gibi çıkıp da hamile olanınız var mı 😐