Talihimyokbahtimkara GizemTkr Yok hayatım ben 4+1’im sen 4+2’sin😅 Bebeğin kaç haftalık olduğu son regli tarihinden hesaplanıyor
GizemTkr Talihimyokbahtimkara ben baya cahilmişim bu konularda yalnız😂çok teşekkür ederim kuzum bu bilgilerin için. Hamileysem öğreneceğim çok şey olacak gerçi😅
Dmttthemum GizemTkr ben de aynı canım 24 mayısta olmuştum dün test yaptım dayanamayıp seninki gibi çok net çıktı cuma ben doktora gideceğim büyük ihtimal hamileyiz bir aksilik olmazsa
GizemTkr Dmttthemum Yaa öyle miii? Nasıl dayancazz peki böyle. Çok sabırsızlanıyor insan bi an önce emin olmak istiyorum 😅😂
Asellmoms GizemTkr Canım merhaba bende en son 22 Mayısta adet olmuştum 5 gün geciktim bende iki test yaptım pozitif çıktı yarın doktora gideceğim 😊
Talihimyokbahtimkara Rabbim inşallah isteyen ve hayırlı ebeveyn olacak olan herkese versin hayırlı uğurlu olsun kızlar💕🌸
tugba_67 Talihimyokbahtimkara ben 7 Haziran’da aşılama oldum 18haziranda 41.2 20haziranda 75 geldi acaba benim değerlerim niye bu kadar düşük ki ya🤔 acaba normal mi bilmiyorum da cuma günü inşallah yükselir tekrar
tugba_67 Talihimyokbahtimkara he ben aşılama oldun zannettim kusura bakma canım 🤭 kaç haftalıkken öğrendin ve kaç haftalık hamilesin canım
leylaacar011_ 8 9 gün gecikmem var mide yanmam ve bulantı var bel ağrısı var 3 gün gecikmede yaptım test negatif çıktı tekrar yapsam mı
GizemTkr Kan tahlili verdimm bugünn dayanamadım siz olumlu konuşunca. Sonucum çıkmış doktora yazdım haber bekliyorumm çok heycanlıı🤭🤭