Nasılsınız😍 doğurmaya hazır hissediyor musunuz kendinizi? Keyifler yerinde mi? Ağrılar ne durumda?🥲 38+5 deyim ve aşırı heyecanlıyım ben 1.5 cm açılmam mevcut bebeğim kanalda bi an önce gelsin doğurayım ve kavuşayım istiyorum. Ağrılar fenaa ama bende. Ödem mi dersiin bacak krampları mıı ohoo. Ama sabır az kaldı🥰 sizde durumlar nedir???