Sehrbnon122 Sehrbnon122 sizde nasıl durumlar güzel anneler anne adayları kac haftalık oldu minnoşlar ve göbüşlerr 🙏❤️
Deletedmom83940 Sehrbnon122 ! https://resimyukle.io/r/RXk24FCft8 12+2 kendi göbeğim mi büyüdü mü anlamıyorum 😅
Sehrbnon122 Deletedmom83940 dokunduğunda sert ise zaten bebektendir kuzum benimki cok az cıkmıs bana göre mesela ikizler bide daha fazla cıkar sandım ama belki daha erken diyedir de bilemiyorum
Deletedmom83940 Sehrbnon122 ay bilmiyom ki normalde de göbeğim vardı zaten bana büyümüş gibi gelmiyor sanki çok yemişim de karnım şişmiş gibi 😂
Vicibici Sehrbnon122 https://imgyukle.com/i/VNKx3M Burda 19+1 🐣 2 haftada birden çıkması beni şaşırttı 😂
Nskyhn Vicibici ya 24 u bitiyorum hala böyle olmadı göbeğim 😂 bu bebek nereye saklanıyor çok merak ediyorum 😂😂
Sehrbnon122 Deletedmom83940 ayy hadi bende cuma günü tekrar gidecem saglıkla büyüyorlardır insallah iki minnoşumda yaa
Deletedmom83940 Sehrbnon122 ben yarına aldım cuma gidecektim iş yerinde problem yaşadım yarın gidip rapor alıcam bakalım ne alemde 😂
Sehrbnon122 Vicibici valla bende bilmiyorum daha 20 yasındayım ve ilk gebeliğim bide ekstra ikiz olunca merak ediyorum ne zaman cıkacak falan endişeleniyorum bazen neden cıkmadı göbegim falan diye
Sehrbnon122 Angel_ela1 oyy masallahhh kırmızı cok yakısmısss canım hayırlısıyla kucagına alırsın sağ salim insallah,❤️🥰🙏