Vala ben 11haftalıkken erkek gıbı sanki çıkıntı var dedi 12de hiç bişi demedi görünmüyor hiç dedi 16 da gittim perşembe yüzde 85 kız gibi bacağı çok açık değil uyuyo dedi sora başka doktora gideyim dedim Ogün o sıra hareketlenmişti kız dedi kesin kız bu dedi sonra ay inş yanılmaz gidip pembiş pembiş alıyorum