Canannnbldu hepsini mutlaka not alın, kaç çıkıyor mesela sonuçlarınız? Açlığın 95 altı çıkması lazım gebelikte. 7 temmuza kadar iki hafta şekerlerinizi not alın endokrine direkt notlu gideceğiniz için zaman kazanmış olursunuz. Dahiliyeye de gidebilirsiniz bu arada. İkisi de büyük ihtimalle diyete yönlendirip bir ay sonra tekrar kontrol isteyecektir.
Bana diyetisyen ekmeği full kesme demişti tam buğdaylı vs tercih edebilirsin ama paket ekmeklerde de çok fazla şeker var tam buğday (uno marka için benim dediğim) bile olsa şekerimi çıkarınca ben etimek yiyordum ekmek yerine mesela. Glisemik indeksi düşük olan meyvelerden de porsiyon kontrolü yaparak tüketebilirsiniz.