Selothatun kbraMutlu Ben pilates topu aldım onunla hareketler yapıyodum. Eşim dalga geçiyor nasıl yaptıysan bebeği ters çevirmişsin diye 😂 halbuki suyu fazla olduğu için dönüyor
Altinoglusnac Selothatun amin inşallah hepimiz saglıcakla alalım😇 39 u kesin bekliyorlar sanırım aksi bi durum olmadıkca
Selothatun kbraMutlu Instagramda bu ebeyi takip ediyorum. Öne çıkanlarda egzersizler var bakmalısın😌 https://instagram.com/gebe_okulu_egitmeni?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Selothatun Deletedmom_110 Sancı değilde karnımda sertleşmeler oluyor gün içinde bir çok kez. Nst temiz çıktı. Magnezyum eksikliğinden olabilir dedi doktor 2 ye çıkardı hapı. Yalancı sancılarda artık çok normal doğuma hazırlıyor vücut kendini siz sıklığını takip edin. Geçmezse doktorunuza gidin mutlaka
F_gnc1307 Deletedmom_110 benimde sancilarim çıktı nst de yine 35+1 oldum 32 haftalıkken de çıkmıştı. size kaç doz ciğer geliştirici vuruldu ve yürüyüş filan yapıyor musunuz.
_Lavinya Deletedmom_110 Ben de 35+5 im bugün 😊 Son iki haftadır bende de karın ağrısı ve sertleşme mevcuttu. Nst de sancım çıktı ama açıklığım yok. Doktorum yine de dikkatli olmamı söyledi, başlayabilir dedi. Sancılar için de ayrı bir ilaç verdi.
Adaninannesi25 Bende 34 e girdim bugün bir şey soracaktım kizlar yürürken vajinaya iğne batması gibi ağrınız oluyor mu?
Deletedmom_110 Selothatun o kasılmalar sertleşmeler bazen çok fazla oluyor geçen hafta gece hastaneye gitmek zorunda kaldık eşimle dayanamadım artık serum verdiler alttan falan baktılar nst de normalin biraz üstünde çıktı sancılar doktor normal dedi