Selothatun ben de 35+3üm. Bebiş ters kilosuna da yarın bakacagız 31 de 2030 du. Azcık iri demişti. Sezeryan istiyorum zaten ama bilmiyorum daha tarih belli degil acaba ne zaman alır? Bel ağrıları, kasılmalar sancılar başladı daha önce nstde hiç cıkmamıstı sancı bakalım yarın cıkacak mı🤷🏻♀️