Evettt sonunda buraya yazmak banada nasip oldu (biraz gecikmeli de olsa)🙈 Bilenler bilir gelmeye niyeti olmayan bir prenses bekliyordum günlerdir 40+2 de kavuştuk sonunda, hemen başlıyorum anlatmaya 🥰 19.06.22 tarihi sabah 5 saatlerinde gelmeye niyetlendi tombigim 1 gün önceden hissetmiştim doğum yapacağımı nişanım gelmişti birde göbeğim artık neredeyse bacaklarıma kadar düşmüş gibi hissediyordum 🤭 sabah 5 gibi şiddetli kasik ağrısıyla uyandım normal ağrılardan farklıydı adet sancısının bir tık üstü geldiğinde yurumekte bile zorlanıyor insan, daha sonra duşa girdim geçer belki diye ama şiddeti giderek artiyodu. Eşimi uyandırdım ben doguruyorum bugün dedim eşim o kadar beklemeye alışmıştı ki yumurta kirayim da biseyler yiyip gidelim hastaneye gelince de uyuruz çok uykusuzum diye tepki verdi 😂 neyse biz kahvaltımızı yaptık ama sancı gekdikce ben oturamiyorum ayağa kalkiyorum saat 7 ye kadar evde cektim o sancıları. Daha sonra yoldan annemi aldık hastaneye gittik 7 buçukta. Alttan muayene edildim, öncesinde 2 cm açıklığım vardı 3 gündür hep 2 cm de kalmıştı açılmam. Hastaneye gittiğimizde 3 cm denildi ve saat 10 a kadar yürüyüş yapıp tekrar gelmemi istediler hiç durmadan yürüdük tekrar muayene edildim ve açıklık 5 cm yatış veriyoruz dediler 🤭 o an ki mutluluğumu anlatamam size çünkü hep hayalimdi açıklığım belli bir seviyeye gelene kadar yatış yapmak istemiyordum. Saat 11 de yatışım verildi odaya çıkarıldım 2 ye kadar kendi sancilarimi çektim bu arada Ankara şehir hastanesinde yaptım doğumumu çok merak edenler vardı 🥰 2 ye kadar sıcak duş aldım plates yaptım odanin içinde yürüyüş yaptım tekrar kontrol edildim açıklığım 6 cmdi sadece. Doktor bu şekilde çok yorulabilcegimi kendi sancimin yeterli olmadığını ve suniyle destekleyeceğini süreci hizlandircagini söyledi. Suni takıldı saat 2 den 4 e kadar çok zorlanmadım açık söyleyim ama 4 ten sonra sancılar dayanilmayacak bir hal aldı ama her sancimda kızımın minnak burnunu hayal ediyordum çok rahatlatiyordu beni 🤩 açıklığım 8 cm olmuştu doktorum geldi çok az kaldi bı yarım saat sonra ıkınma hissi gelecek hemen bana seslen dedi. Dediği gibi de oldu refakatci olarak annem vardı yanımda anne tuvaletim geldi tutamıyorum doktoru cagir dedigimi hatırlıyorum 😂🤣 bı anda tüm ebeler hemşireler ve doktorum başıma geldi sancı geldikce ikinmam gerektiğini söylediler tam açıklığım olmuştu ve doğum başladı. Bebek iyce aşağı indi buse kafası elime geliyor güzel 3-4 ikinmaya çıkacak dedi. O ara beni sakinlestiriyor güç veriyordu bebeğimin saçlı olduğunu felan söyledi ipek gibi saçları var merak ediyorsan hemen görmek istiyosan güçlü ikiniyosun dedi 🤣 dediği gibi oldu 3 ıkınma sonrası prensesimin sesini duydum ebe hemen kucağıma vermek istedi vereyimmi dedi o anın şokuyla hayır çok kanlı bu sonra verin dedim güldüler hepsi (doktorum genç erkek bir doktordu ondan sonra bile dalga geçti benimle temizlendikten sonra saçlarında biraz kan var hala ama emzirmen lazım annesi artık verelim idare et dedi 🤣 ) kesi ve dikiş konusuna gelince kesiyi inanin sancidan hissetmiyosunuz bende çok korkuyordum ama hiç korktuğum gibi degilmis onu yirtilmanizin olmaması için yapmak zorundalar hiç anlamiyosunuz bile. Dikiş kısmı biraz zordu benim için uyuşturma yapılmadı hissettim hepsini dikisimde biraz ikinmamdan dolayı fazla oldu o da benden dolayi ikinmami kontrol edemedim çok ikindigim için biraz yirtigim fazla oldu. Ama dikiş atılırken sadece bebeğimi izledim doktorum bı yandan benim kafami meşgul etmeye çalıştı dikerken o da bı şekilde geçti çok şükür. Daha sonra kanamam durmadı ve karnima bastirarak çıkardı o işlemde biraz acılı ama rahatlamam için onunda yapılması gerekiyordu. Zor bir süreç kolay değil gerçekten ama kokusunu aldığınızda kucaginiza alıp emzirdiginizde hepsi geçiyormuş dünyanın en güzel hissi en güzel duygusunu yaşıyorsunuz 🙏 ( Bu arada şehir hastanesinde doğum yapacak olan ve hikayemi bekleyen çok kişi vardı burda ben çok memnun kaldım ilgi alaka temizlik odaların tek kişilik olması felan çok çok iyiydi özel hastanede iyi ki yapmamisim dedirttiler bana bı farki olduğunu düşünmüyorum sorularınız varsa elimden geldiğince bebis uyudukca cevaplamaya caliscam.) Benim hikayemde böyleydi, hepinize çok teşekkür ederim burda çok güzel dostlarım oldu gerçekten doğumdan sonra da çok yazan oldu ayrı ayrı teşekkür edemedim ama iyi ki varsınız ❣️🙏