Baharsss merhaba 13+4 haftalıgız transfer süresince kullandıgım ilaçların hepsını 12 haftaya kadar kullandım canım teansfer yapan doktorum kese kalp atısı gorunce tedavımı baska doktora yönlendırdı kendısı sadece o sürece kadar ılgılendıgı ıcın kendısı de gidecek olsugum doktora hasta gecmısı dıe bır yazı yazdırdı asistanına doktoruma onu verdım ve 12. Haftamda hepsını kestıler kontrol altında tutarak özellıkle dusuk önleyıcıyı.. saglık ocagına benı cagırdıkları zaman tüp bebek gebesıyım dedım kan sulandırıcı estrofem progestan lutınus kullanıyorum dedım doktorun bıraktırmadan kesme dedıler sana nasıl boyle bsey dedıler anlamadım gebe kalma yolunu bıle soruyorlar normal mı tedavı mı dıe bızım ebemiz