Baharsss Kızlar sizede doktorunuz deltacortril 5 mg hap verdimi 7+4 haftalığım ama transfer öncesi kullanmaya başladım bayadır kullanıyorum yani sağlık ocağındaki doktor şüpheli baktı romatizma filanmı var dedi yok dedim ne amaçla verdiğini anlamadım sana gebelere önermiyoruz çünkü dedi korktum bıraktım ilacı napcamı bilemedim sizde kullanıyormusunuz
Betulkrbs20042022 Baharsss normal doktorlar tup bebek tedavisinde kullanilan ilaclari bilmiyorlar tavsiye de etmezler bende yazdirmak icin gidiyordum yazmiyordu bu tedavi bambaska uzmanindan baska kimse bakmaz sen doktorunun verdiklerine bak ben oyle yapiyorum
Bebekdelisi Baharsss bazı ılaclar normal dr gözünde baska yorumlanabılıyor ama hiç Bir ilacı tüp bebek dr kesmeden kesmeyın sakın banada prednol beden verdı diye sordu lazımki verdı o ılac benım prednol ile aynı olan kalp atışı alındığında direk kesılcek
Peerii Baharsss bende tüp bebekle hamileyim ama bana sadece progestron ve kan sulandırıcı verdiler. Onun dışında birşey kullanmadım. 11+2 yim şimdi. Sizde farklı bir durum var mı bende pıhtılaşma yatkınlığı olduğu için hergün iğne yapıyorum mesela.
Baharsss Betulkrbs20042022 sende kullanıyosun yani içim rahatladı teşekkür ederim canım kullanmaya devam ediyim bari ♥️
Betulkrbs20042022 Baharsss ben onu kullanmiyorum baska seyler kullaniyorum canim ama benimkinin bazisinda hamileler kullanamaz bile yaziyor ben kullaniyorum 8 hapim 2 ignem var 3 ay kullanicam ilaclari igneler doguma kadarmis
Baharsss Bebekdelisi tüh ya bilinçsizce bıraktım ilacı 4-5 gündür içmedim Allahtan bugun kontrole gittim kalp atışını sağlıklı duydum tekrar içmeye başlıyım teşekkür ederim 🤍
Baharsss Peerii coraspin progestan filan bendede var onun harici bir sürü ilaç kullanıyorum bide proluton depot iğne var 5 günde 1 yaptırıyorum
Bebekdelisi Baharsss ben gün aşırı o igne sen düşün😆😆 kalp atışı aldıysan o ılacı kesmesı lazımdı sor bence druna
Baharsss Bebekdelisi ay ne biçim yakıyo o iğne 2 gün yeri acıyo sedyede bi süre kalıyorum hemşire başımda yakıyomu diye sordu yok canım ne yakması öyle bi yatasım geldi benim 😒😂 bide iğnelerimiz farklıymış sen kan sulandırıcı demişsin benimki düşük riskine karşı korumak için
Bebekdelisi Baharsss kan sulandırıcı hergün benım o ayrı proluton deport 1 gün var 1 gün yok benım artık yer kalmadj
Bebekdelisi Baharsss benım ılacım cok cnm estrofem kan sulandırıcı lutinus fitil artı prolutex iğne gobekten proluton deport
Baharsss Bebekdelisi aynen canım benimde çok ı mom tablet, coraspin, estrofem, folik asit, deltacortril, d vitamini ve proluton deport ama 8. Haftada ilaçlarda değişiklik olcağını söyledi doktorum
Annehayalim İyimisin kendi doktoruna sormak varken kendi tüp bebek doktorun yazmisken sağlık ocağındaki doktorun şüphesindenmi bırakıyorsun tuhaf ya
Baharsss Annehayalim doğru söylüyorsun ama insan şüphede kalıyo yinede tedirgin oluyo acaba sorun olurmu kullanmalımıyım yada bırakmalımıyım 6 seneden sonra ilkim olduğu için herşey şüpheli geldi bana doktoruma sormaya çekindim beni yanlış anlamasından korktum mahcup olmak istemedim
Bebekdelisi Baharsss ay bazılarını yazmamışım aspirin gebyfoll var benım degıscek 12/15 arası hepsi kesılcek