Damlacaa canım ben de çok çekerdim ilk hamileliğim de mantar enfeksiyonu çok olurdum.Camasir yikadigim deterjanların hepsini değiştirdim yumuşatıcı kullanmıyorum ben tamamen bitkisel içerikli ürünler kullanıyorum makinam da inan ütü bile yapmıyorum şuan önceden hep yapardım kesildi tamamen hiç olmadı şükür bir yıldır kaşıntı olmuyor.Petrol türevi kimyasal içeren deterjanlar malesef arinmiyor makina da o yüzden terledigimizde falan da o bölge de kaşıntı ve enfeksiyona neden oluyor.Tabi kuru birakmak ve sık çamaşır değiştirmek de gerekiyor.Ben şampuan duş jeli ne varsa değiştirdim tenime değen ne varsa hepsi bitkisel kasintim tamamen geçti.