GamzeArmi ozgeya 2 3 cm açıklık varmış nstde sancı çıkmadı doktor yatış dedi ama benim evim yakın olduğu için istemedim bekleyeceğiz bakalım ☺️
ozgeya GamzeArmi benim evim uzak olmasına rağmen beni gönderdi eve üstelik 3-4 cmle.ben Manisa’da oturuyorum hastane İzmir’de 😬😬 Aynı benim gibi olmuş sizde de. Kaç gün oldu ben hala doğurmadım 😂😂
tomurcukannesi GamzeArmi 38 haftalığım bendede oluyo hatta her ayağa kalktığımda adım atmadan bi sekiyorum onun acısıyla. Arada bi yapıyo ama her kalkışımda mutlaka oluyo bilmiyorum sebebini
tomurcukannesi GamzeArmi açıklık mı olabilir diyosunuz? Geçen hafta çarşamba bakmıştı ilk kez açıklığıma. Açıklık yok demişti