GamzeArmi ben şuan 37+4 haftalığım.cumartesi günü aynı şikayetle doktoruma gittim ve 3-4 cm açıklığım çıktı,bebek de kanala yerleşmiş.şimdi suni sancı versem şuan doğurursun dedi.
Ben de hiç beklemiyordum.aklınızda bulunsun,doktorunuza gitme şansınız varsa gidin bence 😔