Liva2013 edis22 tarif derken benim erken doğum riskim var 2 haftadır zor tutuyoruz 37 de ilaçları bırakıcaz gelmek isterse gelir artık
Merve0671 edis22 3 kere 2 haftada bir kontrole gittim şimdi 12 günüm kaldığı için haftada, iri bir bebek olacak dedi, normal yapamazsın baş çevresi çok büyük olduğu için dedi spinal sezeryan düşünüyorum eğer durabilirsem ameliyathanede
edis22 Merve0671 banada 36ya girdogimden haftada bir gel dedi. Bende zaten sezaryen dusunuyorum. Saglikla hepimiz kavusalim insallah🤲🏻😇