Nese1992
Deletedmom73711
Melismelo
Kızlar sizi korkutmak istemem ama uyumak için ayran falan için biseyler yapın telefondan uzak durun kitap okuyun uykunuzu getirir. Çünkü hamilelikte ki uyku düzeni doğumdan sonra 4-5 ay bebekte devam ediyor 😅 kızımda bunu tecrübe ettim. Burda kurduğumuz bı anneler grubumuz var, hepimizin düzeni nasılsa bebeklerde yaşadık aynısını. 7/24 mesajlara cevap veren bı arkadaşımız vardı hiç uyumazdı ve oğlu da aynı şekilde asla uyumayan bir bebek oldu. Benim çok düzensizdi 3 gün uyuyamazdım 1 gün deliksiz uyurdum falan kızım da aynı oldu. Şimdi ikinciye hamileyim akşam erkenden uyuyorum sabahın 5 inde uyaniyorum ya 😕 tam kızımın uyanacagi saatte beni uyku basıyo iki çocukla napicam diye düşünüyorum şimdiden 😬