Deletedmom73711 Nese1992 Sanmıyorum, çok garip bir olay gerçekten Uyku düzeni alt üst oluyor, emekli olup yazlığa yerleşmiş amcalar gibiyim sabahın köründe kalkıyorum deli gibi hadi yine o amcaların bir deniz keyfi falan var. Bana ne oluyorsa😂
Aydabu36 Nese1992 malesef bir cozm yok hamile yastigi tavsiye ederim agrin varsa,tabi bazen insan sebepsiz uyuyamiyor o cok zor 😂ben 7 aylik hamileyken uyumak yerine sabahin 5 inde kalkiyordum ustunede evi topluyordum 🤦♀️
Kuputo Nese1992 valla 40.haftadan bildiriyorum maalesef yok ve giderek daha da artıyor gibi oluyor 😬 bi nevi vücut kendini hazırlıyor sanırım
gulden1105 Nese1992 23 haftadayım ve hiç uyuyamıyorum bütün gece geziyorum uyuduğumdada en fazla 1 saat uyuyorum nedenini hiç bilmiyorum ama bacaklarımda kalcamda uyuşmalarda oluyor
MinnieMouse Nese1992 Deletedmom73711 Melismelo Kızlar sizi korkutmak istemem ama uyumak için ayran falan için biseyler yapın telefondan uzak durun kitap okuyun uykunuzu getirir. Çünkü hamilelikte ki uyku düzeni doğumdan sonra 4-5 ay bebekte devam ediyor 😅 kızımda bunu tecrübe ettim. Burda kurduğumuz bı anneler grubumuz var, hepimizin düzeni nasılsa bebeklerde yaşadık aynısını. 7/24 mesajlara cevap veren bı arkadaşımız vardı hiç uyumazdı ve oğlu da aynı şekilde asla uyumayan bir bebek oldu. Benim çok düzensizdi 3 gün uyuyamazdım 1 gün deliksiz uyurdum falan kızım da aynı oldu. Şimdi ikinciye hamileyim akşam erkenden uyuyorum sabahın 5 inde uyaniyorum ya 😕 tam kızımın uyanacagi saatte beni uyku basıyo iki çocukla napicam diye düşünüyorum şimdiden 😬
Melismelo Haftamdayım 2 haftadır uyuyamıyorum sanki tüm gece ayakdayımda gözlerimii kapatıyo gibiyim kafayı yicem.. hem sıcakdan yatamıyorum ter su icinde kalıyorum hemde sürekli tuvalet ihtiyacı felan sürekli telefona bakıyorum 2-3-4-5 derken sabah olmuş😫 bende burda yerimi alayım..
Nese1992 Melismelo aynen bende öyleyim ne tarafa yatsam göğüs kafesimde bir yanma oluyor mide ekşimesi yanması gibi uyuyamadikca bir de öksürük tutuyor zaten sürekli tuvalete çıkmaktan bir hâl olduk 🥺🥺
BenEsra Papatya çayı içebilirsin canm ama ben 37 haftadayım bende uyuyamıyorum anca doğunca uyucaz sanırım o zaman da bebek ağlıyo deriz 😅
Nese1992 Aydabu36 belki bugün uyurum diye bilerek kendimi yoracak işler yaptım ama boş uyanık kaldıkça tuvalet e gidiyorum yakında wc de uyuycm
Aydabu36 Nese1992 😂😂😂😂ah wc cok zor heleki benim gibi gece su icen biri icin cikmaz bir donguye giriyorum
Melismelo Bazılarınıza sacma gelebilir ama youtube de ASMR videoları izlemeye başladım türkce ASMR ve azda olsa fayda ediyor uykuya dalıyorum ama geri uyanıyorum işte😅
Nese1992 Deletedmom73711 bunu kenara not edip Perşembe günkü randevumda doktora sorayim fayda ediyosa gerçekten bende kullanaym kafayi yicem uykusuzluktan
Melismelo Nese1992 bi nevi fısıltılı konuşan insanlar 🤣 başda komik ve sacma gelebilir ama cidden işe yarıyor insnaın beyni karıncalanıyo uykusu geliyor 😅
Deletedmom73711 Nese1992 Yok balım yanlış anladın sen ben bu ilacı uyku için değil erken doğum riskim var ameliyatlıyım onun için kullanıyorum, yan etki olarak uyku yapıyor😂
Melismelo gulden1105 bendede oluyodu gecti ayaklarım balon gibi omuşdu şişmişdi ayaklarınızı yüksekde tutun dinlenin ama yürüyünde cok ayakda durmayın bol su icin bende gecti öyle bir kac günde doktorunuza danışın magnezyum kullanın