Benimde hep sert doktorm bana normal olmadığını söyledi progestan fitil ve iğnesini yazdı kullanıyorum ama.gayda etmedi halada sert bu defa serum takviyesi aliyorm ama yok hala sert özellikle geceleri canm çok acıyor oturamiym uzanamiyorum işkence gibi erken doğum olabilr dedi yarın kontrole gidecem bakalm ne dyck ha bu arada nst normal çıkıyor galiba bebeğimn yeri çok dar 😏