Kızlar 34+2 olduk en çok ayakta durduğum da karnım inanılmaz sertleşiyor ve canımı yakıyor artık geriliyor resmen bebeğim baş aşağı da zaten ama hiç yumuşak olmuyor sürekli sert ve ittiriyor gibi sizlerin de öyle mi yoksa anormal mi acaba bu hafta kontrol de soracağım