BabyY2 Benimde kuzum 36+6da geldi gozukeb slgum 25 subatti ,36+6 da 7 şubatta kızımıza Armin e kavuştuk bizde eşimle doğuma girdik kızımızla ciktik , 50 cm 2910 gr , 35+1de idrar kaçırması yaşamıştım doktor son haftalarda olacağını söylemişti 37+4te kontrolüm vardı çatı muaynesi ve nst için tab8k8 kuzum erken davrandı, 36+6 da 00.30 da kanama goedum biraz bekledik 1.30 da doktorumuzu aradık hafif sancı olduğunu ve kanama olduğunu söyledik şuan sesin iyi geliyor ılık bir dus al ev ic8nde gezin dedi, öyle de yaptım ve okuduğum doktor kitapları ve eşimle arastirmalarimiz doğum sürecinde çok etkli oldu eşim yanımdaydı gündüz işte oldugu için gece birpikt3 çektik sancıyı, zaten hep diyordum normal dogurmak istiyorum ya gece gelirse diye öyle de oldu 😊 00.30 1 30 arası kronomeyre tuttuk 2 dk da bir 40 sn vuruyordu sonrasında 1 dk da 5 sn vurmaya başladı, sabah 5 te hast geçtik 6 cm açılmam vardı ebe demisti ki sancinın çoğunu evde cekmiasim ilk gebelige gore cok iyo demisti nst ye baglandım ama deli gibi sancim var duramıyorum annem bir yandan elimi tut7yor bir yandan eşim,babamda girişleri halled8uor sonrasında cati muaynesi oldum 8 cm açılmam oldu doktorum geldi , epidural tak8lmasibi istedim çünkü çok sancim vardı duramıyordum ever epidural ile sancıyı duymadım ama ıkinmalarim coktu 7 de doğuma girdik eşimle desteği cokt7 yanımda 7.25 te kızımıza kavuştuk uzerime koydular uzerime konunca agladi ve o anın hatıralaralari fotoğraflar, çataldaykeb kaeaimdi kızımızin hazırlıklarını gördük doktor kontrolünü olcumlerin8 vs , doguma girerkej dogum kiyafeti dehil normal kıyafetlerim ile doğurdum 😊 şimdi 4m5 aylık olduk 66 cm 8 kg , 35.haftamda gobegim düşmüştü ve biz 36 da bekliyorduk iyl3 de oldu duramadı kuzum , hamileligim çok rahat geçti bulantı kusma hif yaşamadım doğumum çok rahat geçti ve şimdi cok rahay buyutiyorum 😊 3 gun tabiki o ıkinmalari sırtımda hissettim zaten doğumdan sonra ayaklanıp odaya gittim 6 tane dikis vardı sadece , sonrasında da ayaklanmistim eve çıkınca da normal rutine devam ettim dinlenmek için uzandım sadece , epidural bende düşünmüyordum fakat 6 cm ile hast gidip sonrasında sancılarım artık buy7k tuvalet derecesine geldiği için artık duramıyordum sancıyla çatı muaynesi bakılması daha iyi oldu demisti ebe, epidural bağlattm sancıyı kesiyor ama ikinmalar var güçle devam 😊 hala çıkış sicaklig8n8 hissediyorum kizimim ve eşimle doğum anları yad ederiz o günü birlikte gormemiz kızımızı beraber karşılamak mutluluk vericiydi 2. bebeği düşünürsek şuan 3 yıllık evl8yiz yine normal dogum dedim ben hep normal do gu m diyordum o sekildeydi dilegim evliliğimizin 2.yilinda bebek rusunuyord7k ve o zamanda dileğim aynı zamanda hamile kalmaktı iyle de oldu 😊🧿 bende evden çıkıp hasthaneye giderken çok uykum var diyordum cubk7 00.30 da gelen kan sonrası yatmak ne mümkün ya doğum olursa diyordum eşimle bekliyorduk hep zaten herşeyi 28.haftamda hazırlamıştım hastahaneye telaş olmadan geçtik, normalde de dikiş olmadan gelicekti minnosum ama doğum esnasında arr8k ikinmaktan halim kalmamıştı sonrasında doktorum dedi sacları göründu diye , yeniden yasadım o anları şimdi ❤