Damlacaa Kızımiz olsaydı , Kumsal İlay koyacaktiktik adını. Ya da İdil ama ikinci isim olmayacaktı onda. Erkek oldu başka oldu tabi 🌸
Rmysa0308 Melos90 yeni mi modern mi bilemem ama ben çok duymadım bu ismi kızım olsa koyacaktım kısmet olmadı ..SEZEN