giyotin bebek hareketlerini de kontrol et kuzum . Sancın 10 dakkads bir gelirse ihmal etme hastaneye git . İnan bende sağlıkçıyım ama utanıyorum böyle yazıları görünce . Başımdan devlette kaıdn doğumla ilgili o kadar kötü deneyimler geöti ki ben bile gitmiyorum artık develte elimin altında oldupu halde . Dış gebelik geçirdim kapalı ameliyat yerine açık yaparız işine gelmezse özele git denildi kadın bir kadın doğumcumuz tarafından.. 2. Gebeliğiöde ani kanamam başladı acilde çalışırken hemen kadın doğuma gittim üzeirmde formam var 8-9 arası kayıt açtırıp sıramı bekledim anca 2 den sonra bakarm dedi . Bebeğimi kaybedebilirdm. İdareden izin alıp yolun karşısına özel hastaneye gittim ağlaya ağlaya 😒😒 personele bu şekşlde davranan halka saydırıyor işte