pnrrikoo Bana da doktorum yeni yazdı ama kullanmaya çekiniyorum açıkçası. 32.haftamdayım nişan yok ama su gibi geldiği için doktorum bunu önerdi ama daha doğuma 54 gün var korkuyorum 🥺
Mrv_mlk fkzni ağızdan kullanacaksan mide şişkinliğin yapıyor ben vajinal olarak kullanmadım emin olamam vs diye. İlacı tok karna içmek öneriliyor ama çok fazla tok olmamaya dikkat et çünkü şişkinlik yapıyor geçmiş olsun
leona98 ilkbebegimm evet bende rahim kısalığı çıkmıştı 17.haftada. Doktor 400 mg progestan fitil yazdı. Şu anda 24.haftadayım 200 mg geçıcem inşallah. Bence vajinal daha iyi. Doktorlar hap olarak pek yazmıyor sanırım
Nuradaa leona98 Fnurcln Merhaba bende 12 haftalık iken kahverengi çok az lekelenme oldu dün doktorum proluton iğne verdi 1 kereliğine yapıldı dün ve progestan hap başladım. Lekelenme henüz gecmedi. Sizinki hemen geçmiş miydi acaba?
Lavanta27 ilkbebegimm çok geçmiş olsun.Ben kullandım ilk haftalarımda kanama oldu sonra kahve rengi lekelenmeler 11 haftama kadar sanırım .İlk başda progestan 200mg ben günde 3 kez artı iğnesini kullandım çok etgi etti çok şükür .İnşallah sizdede kısa sürede geçer .Dinlen çok ayakta kalma stres yapma bunlarda çok önemli .🤲🏻🙏🏻😊
123pln Kızlar bende kanamam var die ilk haftadan beri kullanıyorum şuan 30 oldun hala devam ama şöyle bisey oluyo poregestani atıyorum yatıyorum sonra kahve camur gibi leke geliuo normlami
Lavanta27 ilkbebegimm vajinal yolla daha etgili diye biliyorum hrm yan etki yapacağlnı sanmıyorum tabi herkes farklı .sadece akıntı olur oda fitil olduğu için eriyor normal 😊
Limonzeytin ilkbebegimm en mantklı ve etkilisi vajınadan fitil gibi alınmasıdır. Rahım ilacı hemen emiyor etki ediyor çnkü ihmal etme doktor ne zamana kadar derse kullan önemli bişi çnkü👍
leona98 Nuradaa merhaba bende lekelenme 11.haftamda olmustu. Progestan igne yapmistim. ⅚ gun yaptim. 2-3 gun az az lekelenmem olmustu.
mirage333 ilkbebegimm 34 haftadır kullaniyorum ☺ hatta tüp bebek oldugu icin transferin öncesinde baslanmıstı daha uzun yani ☺