21 haftalık ikiz gebeliğim var,6.haftadan beri kullanıyorum. 200*3 hap,50lik iğne her gün. Bir ilaç bir bünyeye ne yapabilirse yaptı gerçekten yeter ki Bebişker iyi olsun geçer diye kendimi teselli ediyorum. Bende başta uyku hali sersemlik mide bulantısı çok yaptı ama suan kaşıntı,sersemlik semptomları devam ediyor