zeylifestyles Çamaşır suyu kimyasal olduğu için bir çok şeyle tepkimeye girer. O yüzden hiçbir güvenilirliği yok.
Se19 Tugcek33 niye? İlişkiden sonraki 6-7 gün içinde erken gebelik testlerinin sonuç verdiği söylenir hep
Mutluanne0 2koftemom Taş devrinde değilim . Mantıklı düşünürsen daha 12 gün var adetime diye yazmışım çıkacağını bilsem alırım Ve altında belirttim meraklıyım böyle şeylere ve denedim diye..
Halime90 Se19 İlginç normalde adete 3 gün kala bile testte çıkmıyor kanda bir şey diyemem görünebilir
adehuS Mutluanne0 Çamaşır suyu,karbonat falan hepsi hikaye,denediğimde köpürdü o heyecanla inanamadım eşime de yaptırdım onun benden daha fazla köpürdü sonuç olarak güldük eğlendik doğruluk payı yok yani 🤣
Simgegry Mutluanne0 bende denedim ama asla doğru değil aşırı köpürdü ve bekar olan kız kardeşime denemesini söyledim oda yaptı yine köpürdü köpürüp gebe kalanlar denk gelmiştir kesin yani sende başkasına denet istersen
Mutluanne0 Simgegry Evet doğru ama ben bu gördüm dediğim videyu bı doktordan dinledim söyleyen doktor olunca insan bı an şüpheye düşüyor
Linammm01 Mutluanne0 bende yaptım ama negatif doğru değil canım en iyisi test yapmak ama senin adet gününede 12 varmış daha çok erken test için
Se19 Susush dediğim gibi adet bitişi ve ilişki 3 mayıs… 16 mayıs çift çizgi 17 mayıs bhcg 45 20 mayıs bhcg 249(veya 279) sonra bir daha kan testine bakmadık. 26 mayısta keseyi gördük. (Yani ilişkiden 23 gün sonra) , 4 haziranda da kalp atışını duyduk. Yani daha 4+2 falandı
Susush Se19 cok iyi masallah erken duymussunuz hep diyorlar gitme bekle 5 hafta 6 haftada kese onra 7-8 haftada kalp atısı duyuluyor ?? Sen gibi olsa keske benimde telaşlıym
Se19 Susush benim ki inan daha kötü… keşke bu kadar erken öğrenmeseydim, vakit geçmek bilmiyor valla :))) hiç telaş etme, 2 günde bir 2 katına çıkacaktır. Allahım hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı, sağlıkla büyütmeyi nasip etsin🙏
Gzmklncc Mutluanne0 ben yaptım onu hatta bir çok kişiye yaptım çünkü inanmak istemedim yalan diyenlere babaannem tüm çocuklarını bu şekilde öğrenmiş bende her lavaboya girdiğimde yapıyordum bu hafta dün hastaneye gittim yerleşme kanaması mı diye adet oldum şimdi tedaviye başladım inanma bence ben ona inanıp neler aldım neler yaptım testimde silik çıkmıştı ama🙄🫠