Pembeguller normalde yarin cikar diye umuyorum gaz fazla yok karnimda sadece tuvalete gideceğim zaman agriyor ama hamilelikte gaz ishal gabiz hepsi normal canim hormonlardan oluyor tabiki uzun sürünce bu ilaç desteği almak gerekiyor ama bi tehlikesi yok bebeğe bol su iciceksin sadece vücut susuz kalmasin