Seda020921 canim inan bir sey olsa senin gibi benim bebegime de bir sey olurdu. Masallah 39 hafta olduk tosun paşa hic kendinden ödün vermiyor cikmak için falan 😂 ama sen kendin için serum isteyebilirsin doktorundan kendi vucut direncin icin bende cok zayıfladım doktorum beslenemiceksen serum veriyim dedi. kussam da yemeye çalışıyordum hep makarna ile beslendim kan kusuyordum sonra kullandığım ilaç işe yaramaya başladı bir de evden uzaklaştım 10 gün falan kayinvalidemlerde kaldik o saolsun yemek yaptı orda da kusuyordum ama evdeki gibi degildim toparladim döndüm eve. Hala geceleri bir tane prilam içiyorum icmesem yine kötü oluyorum.