Seda020921 kusmaktan bebeğe zarar gelmez. ilk aylarda senin depolarından besleniyor, madem doktora gidemiyorsun zor da olsa bir şeyler yemelisin. seni çok iyi anlıyorum :( salatalık, elma, peynirli tost, özellikle ayran çok iyi geliyordu, bunlarla ayakta kaldım diyebilirim. Dene belki iyi gelir ve umarım tez zamanda geçer🌸🙏