Aynısı bende de var bugün öğlenden beri. Akşam nst için gittim. Kasılmalarım çok ciddi var ama sancı yok, alttan muayene etti nöbetçi doktor açılma da daha yok. Evim yakın diye gönderdiler. Gece kanama olursa yada suyun gelirse, sancın olursa gel dediler.