Aysekalkan Sekerim var ara öğünlerde yarım yarım muz yedim bolsu derken gecdi iyce susuzluktan halsiz kaldım gecmesydi pazar akşamı gitcekdin artık acile gecdi
happykrkmzs Eflinimm zor gerçekten bende de halsizlik olmuyo ama zorlamıyorum bende yarın gidicem inşallah bi an önce düzelir senin de