Arasss6761 Aynı şikayetten dün acile gittim karın ağrısı , ishal , kusma sonuç olarak bagırsak enfeksiyonu dedi. Sanırım salgın varmış iyi ki geldin kendi kendine düzelmezdi dedi. 1 litrelik serum verdi 3 saat hastanede bekledim kan idrar tahlilleri yapıldı eve geldim serumdan beri gayet iyiyim. Bugün de tedbir amaçlı kadın doğuma gittim ishal ve kusma bebeğe zarar vermez fakat vucüt fazla su kaybettiği için bebeğin de suyu azalır o yüzden bol bol su iç , kefir iç her gün bir kutu mutlaka , muz ye , patates haşlaması ye dedi ☺️ Öyle bilginiz olsun ha bu arada tekrar ederse dahiliyeye git ilaç verir dedi 🌸