Asli0611 Bugün sata göre 5+6 ilk doktor kontrolüme gittim keseyi gördü ama henüz bebeği görmedi çok korkuyorum bi terslik olacak diye aralıkta boş gebelikten kürtaj olmuştum kan testi verdim inşallah sonucu beklediğimiz gibi çıkar 🙏🏻🙏🏻
Zuzununannesi01 Asli0611 canım boş gebelik olduğunu nasıl anladın bide daha erken bebeği görmek için bende gittim 6+4 de banada bebeği göremedik haftaya tekrar bakacak kese çok güzel büyümüş dedi ama göremedi bende korkuyorum boşmu diye
Nazendehanim Asli0611 5+6 çok erken zaten bebeği görmek için , evet erken görünen gebelikler var ama en azından boş gebelik demek için çok erken kese capinizin en az 25 mm olması gerekiyor bu teşhis için . İnşallah bebeğiniz bir hafta içinde kesede yerini alır 🌸
Hazniyee Asli0611 ilk gebelıgım 5+4 doktor suphelenmıstı 6+3 bos olduğunu soyledı tekrar bekleyelıö dedı 8 haftaya kadar bekledım bostu ve degerlerım ıkız gebelık degerlerı gıbı yuksektı.. suanda 6+2 gebelık yasıyorum ve rahım kalp seklınde kornoal gebelık gebelık olabılır desı ( diş gebelık en tehlıkelı olanı ) yarın kontrolum var allah hepımızın yardımcısı olsun
ebrulegarci Asli0611 5+5 günlüken kese gözüktü 8+5 günlüken gittim bebeğimi gördüm kalp atışını duydum Sıkıntı yapmayın ☺️
Asli0611 Zuzununannesi01 kan tahlillerinden anladık beta değeri çok yavas artıyordu ilk kontrolüme 6+2 de gitmiştim kese yoktu bile. Ya sana en azından kese güzel büyümüş demiş kan testin nasıldı
Zuzununannesi01 Asli0611 30 mayıs 40 1 haziran 80 6 haziran 1173 çıktı 2 gün sonra gittim alttan muayeneyle keseyi gördü kalp atışı için 6 haftalıkken gittim göremedi çarşamba tekrar gidecem boş gebelik olabilir diyince moralimde bozuldu
Asli0611 Zuzununannesi01 artışın çok güzel olmuş canım benim 15 haziranda 638 17 haziranda 1388 di bende ikiye katladığını görünce bi daha yapmamıştım bugün tekrar verdim bakalım bekliyorum sonucu hala
Asli0611 Zuzununannesi01 gittiğim devlet hastanesinde alttan muayene yapılmıyor zaten olsa da kabul etmezdim pek hijyenik bir hastane değil sırf yakın diye gidiyorum
Asli0611 Nurersz yani mantıklı düşündüğümde normal olduğunu anladım alttan muayene etseydi keseyi çok daha büyük görecekti eminim belki bebeği de görürsü bilemem doktorun ultrason cihazı bayağı kötüydü çünkü
Asli0611 Nazendehanim yok boş gebelik geçirdim 8. Haftada 1065 ten fazla yükselmemişt betam bunda içim ferah cok şükür güzel ilerleyeceğini düşünüyorum bir kaç gün sonra özel hastaneye gideceğim inşallah
Asli0611 Hazniyee betan yüksek olduğu halde mi boş gebelik oldu 😳 rabbim gönlüne göre versin inşallah canım allahtan ümit kesilmez belki normale döner hiç bilemezsin bolca dua et sen 🙏🏻
Hazniyee Asli0611 evet beta yuksekti 9 bınlerdeydı sımdı hastaneden cıktım bebek var hareketini bıle gosterdı ama halen kesın bısey demedı doktor bekleyecem bı hafta daha allah kımsenın kucagını bos bırakmasın
Asli0611 ebrulegarci ya aşırı endişeliyim boş gebelik yaşadım ya sağlıklı bi gebelik geçrmek hayal gibi geliyordu sanki rüya gibi🥲🥲🥲
ebrulegarci Asli0611 hayal olsun gerçek olsun nasipte ne varsa o oluyor sağlıkla yavrunuzu kucağınıza alırsınız inşallah rabbim yüzünüzü daima güldürsün 🙏🏼💕
Asli0611 SemaArin valla hiç bilmiyorum ya özelde muayene olmadım devlettekide detay vermiyor ama bir kaç gün sonra özele gidicem bekliyorum az daha gelişsn