AyMeh94 ben 31.haftamdayım, 30.haftamda kontrolümüz vardı kilosunu burdan yazıp karşılaştırma yapmanızı istemem o yüzden yazmayacağım, lütfen yorumları okuyup da bebeğinizi başkalarıyla karşılaştırmayın, bunun için moralinizi bozmayın, gelişimi/plasentası/sıvısı normal olsun önemli olan bu, 2 haftaya kadar fazla veya eksik olmasını doktorlar normal kabul ediyorlar, zaten bi bebek 2500 gr da doğsa 4000 gr da doğsa normal kabul ediliyor..Hangimizin kafa çapı, bacak boyu, boyu, kilosu birebir aynı da bebeklerimizin olacak..doktorunuz sağlıklı, herşey yolunda dediği sürece gerisinin hiçbir önemi yok inanın 🥰