KADER743 kbraMutlu hiçte zayıf değil canım ben 37+4 haftaligim 2.500 normal yani ne bekliyoruz benimki hadi zayif senin o haftada masallah canım bazen de anne babadan kaynaklanıyor doktor bana mniyum tiplisiniz eşinle dedi ne bekliyorsunuz😅
Kubra_miray_szr kbraMutlu eğer ki boyuda kisayda ondan demistir zayif 🤗🤗 doguma kadar 3 u tamanlar böyle kafaya takma kilosu iyi
kbraMutlu KADER743 ne bileyim ya doktorlar her birsey söylüyor düşündürücü oluyor. Hepimize Rabbim sağlıklı doğurmayı nasip etsin de cnm 😊
AyMeh94 hunilimom ha anladm.bende 1400 soyledi.kocamda diyoki cocugumu kilolu getir)))) yanaklari falann buyuk olsun.😁😁😁bende diyorumki,8 kilo dogurucam hahahha oyle dogurucamki doguran an 1 ci sinifa gidicek😁😁😁
hunilimom AyMeh94 büyük kızım o.hafta da 2 kiloydu bu minyon olucak sanırım evet tombiş bebek digunca çok güzel oluyir yanaklar felan ama genetik eşin kaç kilo.dogmus 😂
AyMeh94 Zeyneponur masallah tombik.Saga salim hepimiz kucagimiza almayi nasib etsin allahim.Kilonun onemi yok.sapa salim olsun valla insallah