HKclm ben 4 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama hamile olduğumu hissediyorum. Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ovulasyon takibi yaptım, ama işte emin olamıyorum 27-28 günde bir olurum, kimyasal olunca günümü bilemiyorum şimdi. İdrarım tortulu ve yumurtlamadan beri hiç geçmeyen göğüs hassasiyeti var, hatta bazen çok acılı oluyor.