hunilimom meir22 kız ne güzel işte 3 cm açıklık var çabuk ilerler inşallah benim de ağrılarım oluyor bakalım haftaya gidicem
meir22 hunilimom 25saat su sancı yedim ilerlemedi yine de sezaryen oldum diyenler falan var ya insanın psikolojisi bozuluyor😅 çarşamba kontrole gidicem ben de inşallah ilerliyordur😬 nst de sancı çıkarsa suni verebilirler diye düşünüyorum
Deletedmom52620 Benherseydenoncebiranneyim ilk doğum güzel ya bence tamamen doktorda olabilir kimisinin normal doğumu iyi geçiyor kiminin zor kiminin sezeryanı bünyeden de olabilir ben çok çıt kırıldım bir insanım küçücük yerim Ağrısa sanki ölecekmiş gibi oluyorum 😂