Papatyaben _akalin3 bu şekilde yazan anne adaylarının nispet yapmaya çalıştığını düşünmeye başladım. Doktorunuz gayet normal demiştir toplum içinde duyduklariniza göre de çok az kilo aldığınızı söylediklerinden de eminim.
myangelson _akalin3 ilk 3 ay 2 kilo verdim normalde 68 ile hamile kalmıştım 66 ya düştüm şuan 23+2 haftalık 71 kilo olmuştum yine vermişim 69 a düşmüşüm Diyarbakır sıcaklarından herhalde 😂🤦🏻♀️ neyse ki kilo almam yasaktı o yüzden seviniyorum bu duruma bebekte bir sıkıntı yoktu geçen muayenede o yüzden sevindim 😄
_akalin3 Papatyaben perınatolojiye gıdıyorum rahım agzı yetmezlıgım var kılo konusunda hıc konusmuyoruz cunku genelde daha rısklı seylere vakıt ayırıyoruz(bende 30. Haftayı ilk defa gordum oncekı gebelıgımde goremedım pek bılgım yok ve ilk defa dıger anneler gıbı cınsıyet kılo gibi değişik konulara vakit ayrmak ıstedım) cevremde benden daha az alan anneler var cok alan fazla anne yok 😊ön yarglılarınızı yıkarsanız daha mutlu olursunuz 🥰😂
Nermiiiiiiin Papatyaben ben de size katılıyorum. Kaç kilo aldiniz postu tamamen moral bozmak. İnternete yazıp ortalamayı bulabilirsiniz insanları üzmeye lüzum yok.
shimmery Papatyaben tespit gibi tespit herkes az kilo almış ve yazıyor tebrik ederiz bir salın ya hamilelikte yapmayın bari
Busssx _akalin3 31 haftalığım bende 7 kg de ben aldım hayırlara çıksın sonunu kaç ile getireceğiz bakalım 😅🥲🥲
Verasmommm _akalin3 vücut kitle indeksinize göre almanız gereken kilo az çok belli oluyor aslında instagramda gebe okulu adında sayfa var orası paylaşmıştı. ben 27+4deyim 5,5 kg aldım doğum sonuna dek 12-13 kilo almam normal görünüyordu
aylinpalaa _akalin3 herkesin boy kilo orantısı, vücut kitle endeksi, vücut tipi farklı. Neye göre bakacaksınız çok merak ettim :)
beyna22 29+0 3.5 kilo almışım ☺️ boy 165 hamile olduğumu öğrendim kilom 68,düşük yaptım daha önce. İlk bebekte kilom 59 bu bebekte sürpriz oldu tam kilo vermeye çalışdigim sırada 😄