@“GamzeGuzeller” sizin tercihinize sunuyolar suni sancı öneriyolar da o da çok zormuş diyolar bnmde ilk gebeliğim pazartesi 39 bitiyo bizimde,suyum gelirse giderim diyorum da bi yandan da bebiş kakasını yapar, suyu azalır gibi şeyler olur diye de korkmuyo değilim🥰🌹