iremcim GamzeGuzeller bacaklarım çok fena ödem oldu hareket etmeme rağmen ve sızlıyor seninde öyle mi
GamzeGuzeller iremcim bende dün gece öyleydi bugün geçti ama suyu fazla tüketmeye çalış birde ayağının altına yastık al birkaç tane öyle uzan biraz hafifletiyor o şekilde
iremcim GamzeGuzeller ayağımın altına yastik alıp uyuyorum anca düzeliyor biraz ama aksama gene aynı. Sabır bunlarda geçicek diyerek avunuyorum 🥲
iremcim GamzeGuzeller merhaba canım nasıl oldun benim bu gece hafif kanama geldi akıntı ile. Ve belimde kasıklarımda regl ağrısı gibi agrı var bugün doğurcam galiba 😂
GamzeGuzeller iremcim ayy günaydınn, inanır mısın dün gece regl ağrısı gibi ağrım çoktu uyutmadı beni bugünde kontrolüm var gidicem birazdann bakalım ne diyecek 😂😂 bencede sen bugün doğurursun gibi hahaha hayırlısı ile doğur canım artık vaktimizz geldii 🤣
iremcim GamzeGuzeller yok doğurmadım evdeyim😂 dusa girdim cıktım hazırlandım cantamı kontrol ettim. Lekelenme devam ediyor doktor a daha yeni gidicez 🙏🏼 bakalım sancı cıkar inşallah regl agrısı gibi agrı devam ediyor ama sancı nasıl anlayamıyorum hala arada kasılma oluyo
GamzeGuzeller iremcim hadi hayırlısı olsun canım İnşallah, geldin mi hastaneden, bana bugün yarın gelebilir hazırlıklı ol dedi kanala iniyormuş cuma sabah yine çağırdı düzensiz az sancı çıktı sadece sana neler dedi anlat bakalım
iremcim GamzeGuzeller gittim bende yeni geldik doktordan sancı cıkmadı acılma kanaması olmuş bebek kanalda 1.5 cm acılma var. Pazartesiye nst randevusu verdi. Beklicez pazartesi ye kadar kanama, sancı da artış veya su gelirse haber etcez o kadar 😂 yine gol değil yaa yine doğuramadık
GamzeGuzeller iremcim valla diyim sana biz Aynı anda doğuracağız herhalde hahaha daha çok bekletmez bu kızlar bizi söyliyim sana 1-2 güne gelirler 😅
iremcim GamzeGuzeller benim hala regl ağrısı gibi ağrılarım devam ediyo kesik kesik sende de var mı mesela
GamzeGuzeller iremcim ayyy İremciim çoook sevindiim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kuzucum darısı bizim başımıza dualarım sizinle 🙏🙏💜💜💜
Berglgzg @“iremcim” nişanım geleli 2 hafta oldu öyyyylee bekliyorum ne zaman doğar diye dermanım kalmadı gerçekten 😂
GamzeGuzeller Berglgzg iremden haber bekliyorum bende doğurdu unuttu bizi 🤣 39+4 olacağız artık daha bekliyoruz valla çarşamba günümüz doluyor salı çağırdı doktor kendisi gelmezse çarşamba yatış yapar mı sizce