Babymomhappy biliyorum canım benim ben bu yüzden çok yalnızım çünkü her şeyde pislik arayan insanı etrafımda tutmaktansa yalnız kalmayı tercih ediyorum e burada herkesin niyeti belli kimse kimseyi istisnalar dışında kirmiyor burada arkadaş ediniyorum yoksa yok zaten 😞