Benjaminannesi Kızlar bebeğin hareketleri nasıl olmalı 35 ila 36 hafta arasında hareketleri sertti ama şimdi arada vuruyor yavaş vuruyor bazen sert yani nasıl olması gerek
La_le Benjaminannesi gün içinde bı kaç defa haraket ediyor o kadar sert değil artık ama geceleri maşallahı var sağ tarafını desiyor resmen 37+2 deyiz bizde
2Bebek1Anne Benjaminannesi oyyyy sonlara gelmişsin.. önceki haftalardaki gibi şiddetli ve sürekli olmayabilir artık yer küçülüyor gittikçe 🥰
Babymomhappy Benjaminannesi bebeğim bende 37. Haftaya girdim benimkininde hafifledi hareketleri yine hareketli ama 1 önceki haftaya göre daha hafif doktoruma sordum alan daraldığı için hareketleri azalıp hafifleyebiliyormuş için ferah olsun 🥰
Benjaminannesi Birgul ya öyle mi , gerçekten çok sevindim buna teşekkür ederiz teyzesi 😘 Ben de fark ettim eskisi gibi sert vurmuyor ama yavaşta vurmuyor ama yine de bir bilene sormak daha iyi 🫂
Benjaminannesi La_le evet benim de öyle yine de geçen haftalara nazaran hareketleri yavaş olunca ister istemez korkuyorum 😁
La_le Benjaminannesi artık doğum yaklaşıyor hem bebeğin alanı daralıyor oyuzden artık haraketlerini takip etmeye çalışıyoruz 😅sağlıklı kucağımıza almaya nasip etsin
Benjaminannesi 2Bebek1Anne teşekkür ederiz teyzesi. Ellerinden öpsün yeğenin 😘😘😘 sağlıklı olsunlar da inşallah ❤️❤️
Benjaminannesi 2Bebek1Anne normal demişti doktor da bayrama denk gelmez inşallah hemşireler bayramda sinirli oluyorlar ben de biraz şansız birisiyim 😂
2Bebek1Anne Benjaminannesi aaaahahahh kız bana da doktorum sakın bayramda doğurma dedi bayramda doğurdum 😅 ama sezeryan oldu benm acil olarak hemde kurban bayramıydı 🤭
2Bebek1Anne Benjaminannesi askım ben 2019 da doğurdum 😂 o zamanın kurban bayramının 1. Günü doğurdum ben 😂
Babymomhappy Benjaminannesi ya ben seni ve enerjini cok sevdim🥰🥰 nerde yaşıyorsun sen keşke İzmir’de olsan😂😂
Benjaminannesi Babymomhappy İzmir Ege de okuyordum eşimi ikna edemedim orada yaşamak için yaman’a geldik keşke orada oldaydim valla her gün uğrardim yanına 😘😘🏃🏃🏃
Benjaminannesi Babymomhappy allah gönül uzaklığı vermesin bebeğim yanımızda olupta gönlü uzağı ne yapacağız 🤗🤗🤗🤗🤗