🌸 11+3 yaklaşık 10 gündür aşırı derecede bel ağrısı yaşıyorum. bunu için daha erken olduğunu düşünüyorum sizde de öyle bir durumu olan var mı? (doktor bebeklerden kaynaklı olmadığı söyledi)
doktorum ikiz olduğunu gördüğü gibi düşük önleyici hap verdi ve üç aya kadar kullanmamı istedi. sizlerde de kullandınız mı veya kullanıyor musunuz?