Sehrbnon12 karnınızın büyüklüğü ya da kücüklüğü bebeğin sağlığından endişe ettirmesin. düzenli kontrollerinizde doktorunuz gelişimlerine normal diyorsa sıkıntı yok. 2-3 haftadır karnım kücük yazıyorsun ama normal yavrum bu göbüş😅 bende 19. haftada bu kadar yoktu 20 den sonra çıktı