begumge nasıl güzeldir izlemek onları😍☺️ sabırsızlıkla bekliyorum ben de o günleri😇 çok uysal bir kızımız var, eminim bebişimize de ablalık yapacak🙏🏼 İnşallah birbirlerine alışma sürecini kolayca atlatırız🙏🏼 Bizim pisimiz bana çok düşkün, ben yoksam eşime sırnaşır anca😋 biraz kıskançlık yaşarız ama üstesinden geliriz elbette☺️ Yaygara yapan çok bizim de etrafımızda, tüyü bebeğe zararlı, bebeğe zarar verir kedi falan filan diye, ben de sizin doktorunuz gibi şapur şupur öpen insan kediden daha zararlı diyip savıyorum başımdan😅 Ne sahiplendiririm ne de evden uzaklaştırırım şahsen, birlikte kardeş kardeş büyüyecekler Allah’ın izniyle😇🙏🏼💙 o da bizim evladımız🦋