Slnege 2 tane kedim var, bebeği onlar farketti. Bizim farkedemediğimiz hareketlerinde, ilk hareketlerinde hep onlar vardı.hamileliğimi huzur içinde geçirmemde çok katkıları oldu. 37+4 olduk, göbeğimin 2 tarafında uyuyorlar, bebeğe mırlıyorlar. Çevre baskısına rağmen vazgeçmedik kızlarımızdan, onlar bize allahın emaneti.
Kedinin aşılarını düzenli yaptırdığınız ve çiğ et vermediğiniz sürece sıkıntı olmaz. Toksoplazmam negatif çıkmasına rağmen doktorum da onay verdi. Toksoplazmanın çiğ et ve maruldan bulaşma olasılığı çok daha yüksek. Bir de hamileyken tuvaletini siz temizlenmeyin, zorunda kalırsanız eldiven ve maske kullanın. Bebeğe alışma sürecinde de evde bir büyük kardeşi var gibi düşünün. Koklasın tanısın ama sizin gözetiminizde. 1 yaşına kadar yalnız bırakmamaya çalışın. İstemeden zarar verebilir. Evinize huzur ve bereket getirmesini dilerim 🙏