Gulolo aceleniz yoksa bir haftayı bitirin hergün yükselicektir hayırlısıyla❤️ ben özele gitmiştim tekrar ücret ödememek için devletin aciline gidip gebelik süpem var beta baktırmak istiyorum demiştim o sonuçlada kadın doğuma gitmiştim o küçücük değer şimdi 19 haftalık😇